הקשר המשולש בין: שפעת, מערכת החיסון ונוגדי חמצון

התקופה האחרונה אילצה את כולנו לשנות את אורח חיינו, וכעת, כשבריאות שלנו נמצאת בראש השיח הפרטי והציבורי, כולנו מודעים לחשיבות הרבה של השמירה על מערכת חיסון חזקה, עמידה ואיתנה.

מערכת החיסון מגינה על הגוף מפני זיהומים וחומרים זרים מזיקים. אלא שלרוע המזל, זיהומים שגרתיים, ולעיתים קרובות גם עונתיים, כמו שפעת, בודקים מדי פעם את עמידות מערכת החיסון שלנו, מה שמעלה את השאלה: "מה מגן על מערכת החיסון עצמה?"
והתשובה, כך עולה ממחקרים, היא – נוגדי החמצון.

אז בואו נבחן מה מחבר באופן הדוק כל כך בין מערכת החיסון, נוגדי החמצון ומחלת השפעת ותופעותיה.

הדרך העיקרית בה נלחמים תאי החיסון של הגוף נגד זיהומים כמו שפעת היא על ידי ייצור רדיקלים חופשיים הנקראים "מיני חמצן תגובתי". יחד עם זאת, מינים אלה של חמצן תגובתי, פועלים כחרבות פיפיות המתהפכות עלינו, כיון שבעוד שהם עוזרים להרוג מיקרואורגניזמים הגורמים למחלות, הם יכולים גם להזיק לתאי החיסון המייצרים אותם. לכן – יש לנטרל את אותם מינים של חמצן תגובתי, וזה בדיוק מה שנוגדי החמצון עושים. 

 

כלומר – נוגדי החמצון מחזקים את המערכת החיסונית ומשפרים את יכולתה למנוע ולהילחם בשפעת או בכל זיהום אחר. 

אבל זה לא הכל – הם גם מסייעים בהפחתת דלקת, וסימפטומים נוספים כמו שיעול, הצטננות, נזלת וכאב גרון, שאופייניים גם למחלת השפעת וגם לזיהומים רבים אחרים. 

אז שפעת או לא, בסופו של דבר, הכל מסתכם בטיפול בתסמינים הללו, ומה שחשוב הוא שנוגדי החמצון שבגופנו, עוזרים לנו להילחם בתסמינים בהצלחה ולהבריא. 

אילו מזונות עשירים בנוגדי חמצון?
פירות כמו אוכמניות ועגבניות, וירקות כמו ברוקולי ותרד, מכילים רמות גבוהות של נוגדי חמצון. גם עשבי תיבול נפוצים ותבלינים כמו תימין וכורכום, שופעים בנוגדי חמצון, ואפילו משקאות כגון תה וקפה הם מקורות עשירים למולקולות הנס הללו.

המזון העשיר ביותר בנוגדי חמצון הוא- זרעי פשתן!!!

מעיין החיים

הוא תוסף תזונה המיוצר בחברת אופיולנס גלובל הקנדית הנקרא (fountain of life) המכיל בתוכו 7 זני ליגנינים הכי עוצמתיים בטבע.

עוצמתי פי 17 מזרעי פשתן!!

 רוב הזנים מתייחסים באופן ישיר לחיזוק מערכת חיסון, טיפול בחיידקים דלקות וכל הסימפטומים הקשורים לשפעות

🟢7 HYDROXYMATAIRESINOL – יעיל למניעת סרטן, מחלות הורמונליות, מחלות לב וכלי דם, מפחית סיכונים לסרטן השד ומקל על תסמיני גיל המעבר ולאחר גיל המעבר.

🟢7 HYDROXYMATAIRESINOL (ISOMER) – בעל תכונות נוגדות חמצון עוצמתיות ותכונות נוגדות דלקת בתאי אבי העורקים.

🟢SAOOISOLAREASINOL – ליגנינן עוצמתי שנמצא יעיל לטיפול בסוכרת, מחלות לב, לחץ נפשי וסרטן, ובעל תרומה משמעותית להפחתת הסיכון לסרטן הערמונית, השד והמעי הגס. 

🟢LARIAMATAIRESINOL – ממלא תפקיד משמעותי בהגנה על בריאות האדם,  ובעיקר יעיל במניעת סרטן הערמונית ושד. כמו כן, הוכח כמסייע להורדת דלקתיות בכלי הדם ותמותה הקשורה למחלות לב וכלי דם כליליים. 

🟢ALPHA COINDENDREN – ידוע בעיקר בזכות השפעותיו כנגד סרטן, ובפרט סרטן השד, והוכח כבעל פעילות אנטי-דלקתית גבוהה ויעילה.

🟢LIVOVIL – מעורר פעילויות אנטי-ויראליות, אנטי-מסרטנות, אנטי-פטרייתיות, כמו גם נוגדות חמצון.

🟢LARICIRESINOL – ידוע בתכונותיו האנטי-פטרייתיות והאנטי-דלקתיות 

המפחיתות דלקת בכלי הדם, במיוחד אצל נשים וגברים שלאחר גיל המעבר.

🟢LARIAMATAIRESINOL-

מולקולה נוגדת חמצון המיוחדת רק לאשוחית הנורבגית. אנטי מיקרובית, קוטלת וירוסים וחיידקית , מחזקת ומגנה על הגוף מפני השפעות חיצוניות.

הנוזל הוא: אנטי-דלקתי ואנטי-בקטריאלי.

באופן כללי, בין אם מדובר בשפעת עונתית או בכל סוג אחר של זיהום התוקף את הגוף, אי אפשר לטעות כאן – נוגדי החמצון שבגופך, יסייעו לטיפול בסימפטומים שלך. 

לכן – מומלץ מאוד לשמור על תוכנית תזונה בריאה ומאוזנת, הכוללת כמויות מספיק גבוהות של מזונות או תוספים עשירים בנוגדי חמצון. 

בדרך זו, אפשר להמריץ ולתגבר את פעולת המערכת החיסונית שלך, ולהכין אותה להילחם, בהצלחה וביעילות, בכל הגורמים הזיהומיים האורבים בסביבתך.

עוד מחקרים בנושא:

מחקרים מראים כי נוגדי חמצון עשויים למלא תפקיד בהקלה על תסמיני הצטננות או שפעת. המחשבה היא שנוגדי חמצון עשויים למנוע נזק לתאי החיסון על ידי נטרול רדיקלים חופשיים – חומרים בסביבה העלולים לפגוע בתאיך ולהפחית את חסינותך.
https://utswmed.org/medblog/flu-cold-remedies/

מחקרים אפידמיולוגיים רבים מצאו קשרים חזקים בין תזונה עשירה בחומרים מזינים נוגדי חמצון לבין שכיחות מופחתת של סרטן, והוצע כי דחיפה למערכת החיסון של הגוף על ידי נוגדי חמצון עשויה, לפחות חלקית, להסביר זאת. עשוי להיות חיוני לצריכה מספקת של חומרים מזינים נוגדי חמצון מגיל צעיר על מנת למנוע התפתחות של, או לפחות לעכב את הופעתן, של מספר הפרעות ניווניות.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10343344/

מזונות עשירים בנוגדי חמצון להגברת מערכת החיסון
תה ירוק מכיל פלבנואידים אנטי דלקתיים רבים. התכונות האנטי-אוקסידנטיות של תה ירוק יעילות כל כך, עד שמחקרים הראו ירידה של 22 אחוז בסיכון לחלות בסרטן השד, ירידה של 48 אחוז בסיכון לסרטן הערמונית וסיכון מופחת של 57 אחוז לסרטן המעי הגס.
בצל מכיל קוורצטין, נוגד חמצון חזק שיכול לעזור לגופכם להילחם בדלקות. בצל ממריץ את דרכי הנשימה ומסייע בהוצאת כיח (ליחה). הבצל הוא גם נוגד חמצון מוכח ועשוי להועיל לטיפול בסוגי סרטן מסוימים.
https://www.ecowatch.com/12-antioxidant-rich-foods-to-boost-your-immune-system-1882035262.html

נוגדי חמצון – אותם חומרים הנמצאים במזונות מן הצומח – עשויים להחזיק את המפתח במניעת נגיף השפעת
https://www.sciencedaily.com/releases/2009/10/091029125538.htm

 

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא מערכת חיסון ושפעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *